۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

ارتباط کاربرپسندی پایگاه در اینترنت مارکتینگ بخش چهارم

تاثیر سادگی وب سایت در بازاریابی آنلاین قسمت 4

رنگ بندی مناسب
وجود رنگ های مناسب در صفحاتتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی پایگاه شما خواهد شد . فرض کنید سایت شما دارای بک گراندی تیره و فونتی زرد میباشد ، در چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند لحظه در سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی وب سایت خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار مهم میباشد .

ایجاد قسمت نظرات در پایگاه
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و بررسی نظرات آنها تمامی کمبود های سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند کنید . استفاده از نظرات کاربران میتواند تاثیر زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن آدرس های سایت
یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی وب سایت شما ، سالم بودن لینک های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر کاربری روی آدرس شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر