۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

ساخت وب سایت واکنش گرا برای موبایل پارت 1

ساخت سایت واکنش گرا به خاطر تلفن های همراه قسمت اول

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک جزء از بدنه مهم استراتژی های شما به منظور بازاریابی آنلاین است ، داشتن یک سایت که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار کارآمد خواهد بود . امروزه مقدار فروش تلفن های همراه نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت توسط تلفن های همراه نسبت به سال های قبل بسیار بیشتر شده است.

به همین علت دارا بودن پایگاه اینترنتی که به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و ایرادی در موبایل قابل دیدن باشد بسیار کار منطقی ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی تعداد بازدید از وب سایت شما از طریق تلفن های همراه برابر با تعداد بازدیدهای وب سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق سیستم های شخصی بالاتر رود .

آمارها نشان دهنده این میباشد که چیزی در حدود 67 درصد از بازدیدکنندگانی که از طریق موبایل به اینترنت وصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و نقص در موبایل داشته و به دنبال ساخت وب سایتی میباشند که در هنگام نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین ترتیب میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک فراوانی کنیم ، از طرفی میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر