۱۳۹۴ اسفند ۱۲, چهارشنبه

مناظر دیدنی کشور مدرن استرلیا

مناظر شگفت انگیز سوئیس



ویدئوی که برای شما آماده کرده ایم مربوط یه کشورآلمان می باشد.

 آلمان

با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان ، کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال ، دانمارک و دریای بالتیک ، از شرق با لهستان و جمهوری چک ، از جنوب با اتریش و سویس و از غرب با فرانسه، بلژیک ، لوکزامبورگو هلند مرز دارد. مساحت آن ۳۴۹٬۲۲۳ کیلومتر مربع است و با ۸۲ میلیون نفر، پرجمعیت‌ ترین کشور اروپا است.

آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است . این ایالت‌ها می‌توانند در برخی مسایل مستقل عمل کنند.

آلمان هم اکنون یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا ، موتور اقتصادیِ حوزهٔپولیِ یورو محسوب می‌شود. شهرهای بزرگ آلمان برلین ، هامبورگ، مونیخ و فرانکقورت  می‌باشند.  جمهوری فدرال آلمان  یکی از اعضای سازمان ملل متحد ، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بنیان گذاران اتحادیه اروپا است.

آب و هوای آلمان

 آلمان در منطقهٔبادهای معتدل و خنک غربی میان اقیانوس اطلس و آب و هوای قاره‌ای در شرق قرار گرفته‌ است. دامنهٔتغییر دما در آن اندک است. ریزش باران در تمام فصول ادامه دارد. میانگین دما در زمستان بین ۵/۱ درجهٔسانتی‌گراد در مناطق پست و منهای شش درجه در مناطق کوهستانئ در نوسان است.

میانگین دما در ماه ژوئیه بین ۱۸ درجه سانتی‌گراد در مناطق پست و ۲۰ درجه سانتی‌گراد در دره‌های محفوظ جنوب است. دشت‌های پست اطراف راین با آب و هوایی ملایم، بایرن علیا با گاه‌گداری بادهای خشک و گرم از سمت جنوب، کوه‌های آلپ و منطقهٔهارتس با بادهای تند، تابستان‌هایی خنک و زمستان‌هایی پر برف از این قاعده تبعیت نمی‌کنند. این مناطق دارای آب و هوایی ویژه هستند.











   برای تماشای این ویدئو در یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

ویدئوی آلمان در یوتیوب

کلمات کلیدی ما گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا - اقامت استرالیا می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر