۱۳۹۴ فروردین ۲۴, دوشنبه

اثر کاربرپسندی پایگاه در بازاریابی آنلاین پارت سوم

تاثیر کاربرپسندی پایگاه در بازاریابی اینترنتی بخش سوم

امکان جستجوی حرفه ای در وب سایت
یکی از اصلی ترین عوامل کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی حرفه ای در وب سایت میباشد. هنگامی که شما تعداد زیادی کالا برای عرضه دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد بازدیدکننده نتواند کالای مد نظر خود را از بین انبوه کالاهای شما پیدا کند . در این حالت وجود قسمتی برای جستجو به صورت پیشرفته در سایت شما بسیار کارایی خواهد داشت. هنگامی که بازدیدکننده بتواند با جستجو در میان کالاهای شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی وب سایتتان به میزان زیادی افزایش یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

دکمه ها و شکلک های میانبر کارآمد
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و علائم میانبر کار را برای کاربران بسیار ساده کنید ، مثلا میتوانید با قرار دادن یک دکمه ثبت سفارش در انتهای مطلب مربوط به هر کالا کاربر را به بخش خرید مربوط به این محصول منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای کاربران فراهم کنید که به راحتی محصولات مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر